3 - Tárgyfotózás - termékfotózás

3 - Tárgyfotózás - termékfotózás

Photo by SumUp / Unsplash

A mai felgyorsult világunkban kevesen veszik a fáradtságot, hogy valamely termék leírását olvasgatva döntsék el a vásárlást. Sokkal nagyobb hangsúly kerül a termék egyértelmű bemutatására, amihez a legjobb megoldás a termékfotó. Ez persze nem minden esetben elegendő az azonnali döntéshez, de a figyelemfelkeltéshez igen...főleg, ha szakemberre bízzuk a termékfotók elkészítését.

A termékfotó egy üzleti befektetés, hisz a profi termékfotó bevételhez segít!

Ezért nem mindegy, hogyan jelenítjük meg a termékeket a weboldalon, vagy katalógusban. A termék illusztráció során fontos, hogy mindent mutassunk meg, ami az eladást befolyásolhatja...gondosan figyelve a részletekre. 

Elsődleges cél a figyelemfelkeltés
Függetlenül attól, hogy nyomtatott, vagy elektronikus megjelenítést választunk, a fotó lesz az első, ami alapján egyáltalán megáll a lapozásban az érdeklődő.

Egy figyelemfelkeltő, részletgazdag fotó megragadja a tekintetet. A fókuszáthelyezéssel pedig tovább irányíthatjuk a figyelemfelkeltést.
A termék bemutatása során kerülni kell a zavaró elemeket...lehetőség szerint kizárólag a terméket fotózzuk. Emiatt kedvelik sokan a fehér hátteres termékfotókat.

Íme egy termékfotó minta: fehér hátteres fúró

Reklámfotók hirdetésekhez

A reklámokhoz és hirdetésekhez készült képeknél sok esetben a megrendelő végső termékéhez kell igazítani a fotózást is. Hiszen ha a végtermék egy plakát, vagy újsághirdetés, akkor a hozzá készült kreatív terv alapján kell pontosan elkészíteni a termék fotóját, ami nagyban segíti az esetleges utómunkálatokat. Ha pedig elektronikus megjelenítésről van szó, akkor a kreatív már tartalmazhat animációkat (mozgásokat) amelyekkel méginkább fokozható a nézettségük. Erre akár a