A termékfotó egy üzleti befektetés, hisz a profi termékfotó bevételhez segíti!
Ezért nem mindegy, hogyan jelenítjük meg a termékeket a weboldalunkon, vagy katalógusainkban. A termék illusztráció során fontos, hogy mindent mutassunk meg, ami az eladást befolyásolhatja...figyelve a részletekre.
Elsődleges cél a figyelemfelkeltés
Függetlenül attól, hogy nyomtatott, vagy elektronikus megjelenítést választunk, a fotó lesz az első, ami alapján egyáltalán megáll a lapozásban az érdeklődő.
Egy figyelemfelkeltő, részletgazdag fotó megfogja a tekintetet. A fókuszáthelyezéssel pedig tovább irányíthatjuk a figyelemfelkeltést.
A termék bemutatása során kerülni kell a zavaró elemeket...lehetőség szerint kizárólag a terméket fotózzuk. Emiatt kedvelik sokan a fehér hátteres termékfotókat.
Íme egy termékfotó minta
Nézze meg a forgatható termékfotót!
A képre helyezve a kurzort, írányíthatjuk (megváltoztathatjuk) a forgást, valamint tetszőleges helyzetben meg is állíthatjuk!
Természetesen a 360°-ban forgatható fotókat nem lehet nyomtatott formában megjeleníteni, de az elektronikus megjelenítésével sokkal közelebb kerülhet az érdeklődő a termékhez. Ezért több eladásra számíthatunk a használatával.
Bővebben a 3D (360°-ban forgatható) fotókról ITT»»»
Árainkat az ÁRAK menüpontban találja!